Svar

gabby om Prov jobba:
Hej, jag undrar hur lång tid det tog för er att han skulle få uppehållstillstånd?

SVAR:
För oss allt som allt tog det 6 månader från det att vi mailade om en intervju tills vi fick svar. Men  det berodde på att jag bodde i Turkiet då vi sökte och jobbade där. Dom vill inte ge han UT för ens jag var tillbaka i Sverige. För det var ju till mig han skulle flytta till ju.

sanna  ([email protected]) om Vägen till uppehållstillståndet:
Vilket bra inlägg!! vi ska snart söka om UT och det där var precis vad jag behövde!! :D Tack :D

SVAR:
Å va kul att höra.. Ja det är verkligen en djungel så försöker hjälpa till. Hade verkligen behövt ett sådant inlägg att läsa när jag sökte. Men som tur var hade jag en massa vänner som redan hade gjort det. Men hoppas det går bra för er. Finns ju en massa andra bra tips att läsa sen när han väl har fått UT :) LYCKA TILL

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du kommer få lösen :). Har du nån mail jag kan skicka det till?

2011-03-11 @ 14:19:42
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0