Svar till Helena

Helena om Turkiet:
heej :) har kollat in din blogg lite då o då hehe, gillar att läsa vad du skriver och jag känner igen mig själv i mycke av "ditt/ert" liv, jag själv har bott och jobbat i alanya i 2 år och har turkisk pojkvän och vi har även en son tillsammans. Men just det du skriver om längtan ner till alanya är du inte ensam om, visst nu har vi barn så livet i alanya kan aldrig bli desamma för mig igen med en massa fest och dans, men usch vad jag saknar det :( :( . Läste även din blogg när det gällde uppehållstillstånd och fick lite hjälp av det hehe, så tack :) kanon härlig blogg!! ha det så bra, kram helena

SVAR:
åå va kul att du gillar min blogg. Vad jobbade du som i alanya? Va skönt att jag kan hjälpa andra med UT. När kom ni till Sverige? Vart i sverige bor ni. En massa frågor. Har du facebook?
Nej för mig blir det nog aldrig detsamma heller. Men skulle bara vara så skönt att sitta ner och dricka en Efes.
Ha det så bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: Heiduskaja

Tja! Veckans blogg är igång på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! Kommentera under inlägget 'Blog of the Week' och ha chanse att bli Veckans blogg! Var även gärna med i 'Me Style Competition', en ny tävling hos Heiduskaja! Lycka till!

/Heiduskaja

2011-03-09 @ 23:50:34
URL: http://heiduskaja.bloggspace.se/
Postat av: helena

heeej :) roligt att du svara mig :) du kan ta min msn så kan vi snacka mer, [email protected] kraam

2011-03-13 @ 21:10:50
Postat av: helena

har lite tid över nu så tänkte jag kunde svara på dina frågor, jag åkte tillbaka till sverige 2010 i februari efter att jag bott där i nästan 3 år, sen kom min pojkvän med visum i april och stanna i 2 månader, sen åkte han tillbaka och kom igen en månad efter och stanna en månad eftersom jag nyss fått reda på att jag var gravid. Sen sökte vi UT och det tog oss 4 månader att få det så i december 2010 kom han hit igen och fick UT i 2 år. :) och den 25/2 2011 föddes vår lille pojke :) men annars i turkiet jobba jag som reseledare óch bartender :) och i sverige bor vi i Malmö. :) min facebook är Helena gullberg med hotmailen [email protected] . kraaam

2011-03-15 @ 16:08:19

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0