Svar på kommentarer

Linda om Vin:
Jag dricker typ heller aldrig. Senaste gången jag ens tog en smak var i alanya i oktober. Vet knappt om jag ens vågar mej på det igen efter att jag inte druckit på så lång tid ;)

Kul att du hade en bra kväll iaf :) 
Kram
Svar: Ne det är ju så när man inte har druckit på ett tag.
Kram

Anonym om Avliva:
Du har rätt...man får INTE avliva ett djur pga av det. Iallafall inte så länge han utgör någon fara och även Bam bam ska få en chans till att förbättra sig. Det finns mycket kunnigt folk som kan hjälpa till med sånna här olater som han har, dock brukar det kräva tid och tålamod. Vilket förstås är viktigt att ha för att han ska kunna få chans att bättra sig. Vänd dig till närmaste hundklubb. Annars vet jag att personalen på hunddagiset "hunddagiset" är mycket duktiga när det gäller att träna hund. Gå in på deras hemsida hunddagiset.se. Där kan du få tag i nr.
Lycka till!

Svar: Jag har all tid i världen för min älsklings hund. Jag ska genast kolla upp det där med hunddagiset vilket utav dom är det? Tack

Linda  ([email protected]) om Skatten:
Man kan faktiskt kolla skatten redan idag även om det står imorn. Jag har redan kollat min :)
Lycka till!
Kram

Svar: Typiskt jag missade tiden den tjänsten är uppe till 20.00 så då får jag väl kolla i morgon ändå.. Typiskt!


Anonym om Avliva:
Förstår hur du känner. Men man kan försöka och träna bort sånt.

Svar: Ja det är hemskt. Jag ska göra allt för att hjälpa min älskling

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0