Skatten

I morgon får man kolla på skatteverkets hemsida hur mycket man får tillbaka på skatten eller måste betala. Fixade min e-leg i dag så jag kan kolla i morgon. Man hoppas ju på en liten slant. Tänk om man kunde får 12000 som jag fick för några år sedan det var ju sjukt skönt. Men jag blir minst lika glad så länge jag slipper betala.

I dag var jag och besiktade den gamla lägenheten. Så nu är den borta för alltid. Så himla skönt att slippa den lägenheten nu. Tog en promenad med min älsklings bambam på morgonen. Han kom nämligen in och väckte mig i morse när mamma hämtade M så lämnade hon bambam.
Sen kom syster och hämtade mig så åkte vi hem till mig och drack kaffe bakade kladdkaka. Sen bjöd jag på lunch och sen fikade vi igen. Det var mycket trevligt faktiskt!

I morgon ska jag och M på ett möte talar om när allt är klart vad det är för något. Vill inte säga om det inte blir som vi vill! Men vi hoppas allt på det bästa.

Nu blir det en massa tv tittandet älskar Måndagar fast i dag är det inte familjen annorlunda. Men då blir det ullared, sedan en unge i minuten (älskar det programmet) sedan blir det ju självklart BB!
Har för övrigt beställt så vi har canal + kanalerna. Ganska så skönt faktiskt! Går ju alltid något man kan se på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Man kan faktiskt kolla skatten redan idag även om det står imorn. Jag har redan kollat min :)

Lycka till!

Kram

2011-03-21 @ 19:46:36

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0