Svar till Linda

Linda om Träning, hälsa, vikt och mat:
Viktväktarna är riktigt bra. Det vet jag både från personlig erfarenhet och folk omkring mej. o man får ett långsiktigt resultat :) 
Lycka till vad du än bestämmer dej för!
Kramar!
SVAR:
Ja jag har också kört VV innan och vet att det verkligen funkar. Det är jobbigt speciellt i början men när man väl kommer in i det funkar det kanon. Det som är bäst det är ju att gå på mötena och väga sig för man skäms om man har gått upp när man vet att man inte har sköts sig!
Nu har dom ju en massa nya ponits så måste ju gå dit för att lära mig det. Och det värsta är ju att det kostar så mycket.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har verkligen så rätt. Så himla tråkigt att det ska kosta så mkt. jag menar alla ingredienser o allt som man ska ha är ju inte direkt gratis de heller.. Så himla tråkigt. Hade det inte varit så dyrt hade jag börjat igen...

Kram

2011-04-06 @ 18:11:18

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0