Svar

Anonym om Mamma:

Hej Sandra,

 

Jag vill mest bara tipsa dig om en sak....Jag är precis som du när det gäller stress och oro...jag stressar jämt och oroar mig för saker som ibland inte ens kommer att hända, vilket har lätt till en förbannad mage...ibland kan jag inte känna av den på länge men ibland kan det komma flera ggr i veckan....vet inte hur många ggr jag åkt till akuten för att jag har haft så sjukt ont i magen...utan något resultat vid utskrivning. Nåjå....nu till mitt lilla tips...ROSENROT...rosenrot är inget botemedel för magen i sig, men den hjälper till att minska stress och oro vilket i sin tur leder till en något bättre mage....jag är oxå en ganska typisk pessimistisk människa och ser ofta negativt på saker och ting...rosenroten har hjälpt mig skitmycket...jag mår så mycket bättre av att äta den...vet inte riktigt vad det är som gör att det fungerar men tydligen så ska den bilda några hormoner i kroppen som gör att man känner sig tillfreds, typ edorfiner eller likande...du kanske är bekant med den sen innan, om inte så läs lite om den...jag var sjukt skeptiskt till en början för jag tycker att den här typen av "medciner" är lite blaj blaj....men tji fick jag...det funkade faktiskt och jag har sällan ont i magen längre, och detta pga av bättre välbefinnande...=)

 

Svar:

Tack så jätte mycket för tipset. Något jag verkligen kommer att fixa. Nej magkatarr är inget att leka med..

Sophia  ([email protected]) om It is over:

Hej hej Zandra!

Ja heter Sophia och har följt din blogg/bloggar i över 1½ år. Jag är inget vidare på att kommentera men jag är en av alla de som följer din blogg utan att göra nåt väsen av sig ;)Och nu när du skriver att du har en ny blogg känns det ju inte jättekul att inte få hänga med... Jag förstår om du inte vill godkänna mig eftersom du inte vet vem jag är, men jag tänkte att jag kan ju inte få mer än ett nej ;) Jaja,jag hoppas i alla fall att jag kan få fortsätta följa dina äventyr.

 

Kram på dig, och krya på magen!

Sophia

Svar:

Oj vad roligt att höra. Självklart ska du få det. Håller på att fixa den nya bloggen bara sen ska du få det.. :)

 

Emelie Bellö  ([email protected]) om It is over:

Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg om jag får.

 

Svar: Ja när den är klar ska du få det :)

 

Sand mellan tårna ([email protected]) om Gått för långt:

Men fy vad jobbigt det låter. Hoppas det inte är något allvarligt. Kram på dig!

Svar:

Tack

maria om It is over:

JA tack mejla adress och lösen till lilla mej ä du gölliii =)

Svar:
Klart bruden att du ska:)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0