Svar

Ja i dag har jag haft en populär blogg. Än så länge har jag haft 148 läsare. Och än i inte kvällen slut. Det måste vara för att jag berättade om vårt bråk. Har fått en del kommentarer och här är svar på några av dem
Anna om Bråkat:
Bra skrivet Zandra!
Och ni är så fina ihop. Skit i hans jävla ex, hon verkar ju inte ha alla hästar hemma! :) <3

Svar: Tack Anna! Nä hon värkar ju inte ha det...

Mikaela om Bråkat:

Jadu vännen... Det är inte lätt. Man vet inte vad man ska tro, men när man kommer till en punkt, måste man bestämma sig för om man litar på honom eller inte. Du vet veM som jag har problem med som hittar på dte ena eller dte andra, men som du säger, jag märker också på Yakup att han älskar mig.. Vi får nog aldrig reda på sanningen, men man måste känna efter vad som känns bäst och vi har valt att avra i våra relationer.

Det blir bättre när de kommer hit :) Hoppas jag!

Saknar verklige, verkligen dig!

Puss o kram ta hand om dig. Hälsa Mustafa (och jag vet att han älskar dig med, det syns!)

 

Svar: Det kommer bli bättre när dem inte andas in Alanya luften :) Man får lyssna på sin magkänsla som jag har lärt mig dem här dagarna. Jag vet att våra killar älskar oss.

Saknar dig också MASSOR!!!

Puss

 

Mikaela  om Bråkat:

Hej.

 

Jag vill bara säga att jag tycker du är modig som vågar vara så öppenhjärtlig och jag tycker att du ska lita på dig själv och din egen magkänsla.

Skit i vad alla idioter säger/skriver, och lev ditt liv istället så bra du kan :-).

Ha det så bra! Kram


Svar: Tack så jätte mycket. Som sagt så är det något jag har lärt mig nu är att lyssna på min magkänsla. Kram

Sofia  ([email protected]) om Bråkat:

Hej Zandra.

Ibland hamnar jag här inne och läser ett par rader. Mycket mysig blogg du har. :)

Du gör mig alltid sugen på att åka till Turkiet :)

När jag läser detta du skrivit om bråket mellan dig och killen så ska du veta att jag hejar på dig och Mustafa! Verkar som det finns människor som ser hur mycket ni älskar varandra och är själva så avundsjuka att det försöker allt för att bryta det fina ni har. Va/bli alltid duktiga på kommunicera, lita på varandra med framförallt sluta lyssna på andra. Må ni leva väl och vara lyckliga tillsammans hela livet!

Många Kramar från din gamla barndomsvän Sofia Dahlbäck

 

Svar: Hej Sofia. Va roligt att du läser min blogg ibland. Ja vi älskar verkligen varandra och det är nog som du säger visa klarar inte av det. Det är helt underbart här i turkiet. Hoppas allt är bra med dig.

Kram



Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0