Norrköping

Alltså vilken tur jag har haft med mina praktiker. Älskar båda platserna jag har vart på nu i vår. Så glad! I dag slutade vi senare på praktiken då det var möte. Så i morgon slutar vi tidigt.

Skyndade mig hem till Milo för att mysa massa. Han fick till och med va uppe lite längre för att mysa med mamma. Och nu sover han tätt intill mig. Anledning till allt detta mys är för att jag åker till Norrköping i morgon utan Milo. Första gången jag är från han så länge. Han har ju sovit hos mamma en natt. Men nu är det 2 nätter och en hel dag utan min fis. Ni anar inte vad jag kommer sakna han. Vad jag kommer pussa på han när jag kommer hem. Men trots denna saknaden så behöver jag verkligen detta. Jag behöver att komma i väg och bara vara Zandra. Att umgås med mina vänner utan att bli störd hela tiden. Jag har inget emot att vara med min son 24/7 men jag tror det är nyttigt att få vara lite ifrån varandra.
Han och baba ska ju ha mysig grabbhelg!
Men han måste skicka massa bilder!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0