Mors dag

Så har vi firat mors dag. Fick frukost serverad i morse. Hade alla redan fått min morsdag present av min fina son.
Vi firade alla mammor i släkten hos bror sen. Då blev det jordgubbstårta, sen grillade vi hamburgare! Å vad gott det var! Och Milo sa kusinens namn för första gången i dag. Eller nästan Leo sa han och tittade på Leon. Vad paffa vi blev allihop. Även mormor och farmor var med och farmor var så glad i dag. Så skönt att se henne så, hon är annars väldigt dålig pga all cancer.

Vi firade ju inte bara mors dag i dag. Utan jag och M firar 4 år i dag. Vad tiden har gått fort! Och jag älskar han lika mycket nu som då om inte mer.

Så en riktigt fira helg har det blivit. Leon i går, mammor i dag, 4 år i dag och i morgon är vår prins 15 månader.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0