Händer massa

Man kan ju tro att det inte händer något i mitt liv pga den dåliga uppdateringen. Både sant och inte. Gör så mycket att jag inte hinner med bloggen, sen är det väl inga mega roliga saker. Mer än jobb, praktik, mysa med Milo. Men självklart har det vart massa annat, Myst med Mea, en kortstund men massa mys med Lisa och mys med Anna och 3 av hennes barn har hunnits med. Även lite mys med syster och Leon. 
Så just nu är det ganska fullt upp!
 
Min Iphone är inte tillbaka än och jag hatar att vara utan den. Helt otroligt egentligen!
Milos ena fröken frågade om hans mamma och pappa gillade stjärnor för han har nästan alltid något med en stjärna på. Ja det har hon ju rätt i ;)
 
Milo sa även Elsa i förra veckan. Han hade pratat med sin flickvän på Tango och när baba hade lagt på så sa han Elsa. Så sött var det! 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0