Cykelstol

I går öppnade xxl sport i Jkpg och jag åkte förbi innan praktiken för att köpa en cykelstol som var billig i går. Var ju inte ensam kan man ju inte säga. Usch hade jag inte praktiserat hade jag nog åkt dit senare. Palla vara där tidigt med massa folk. Snåläningar är de allihop. Hihi! 
Men fick tag på en stol och hann även till praktiken. 
 
När jag slutade så åkte jag hem och fixade den och tog en cykel tur med Milo. Och han älskade att cykla. Han satt och skrattade där bak. När jag stannade så blev han jätte sur. 
 
I natt fick Milo jätte host och hade svårt att sova. Hela dagen har han hostat och varit snuvig. Min lilla prins.
I dag när jag försökte natta honom så vägrade han sova som vanligt de senaste dagarna. Så när jag går in för att ge hans napp som han slängt i väg för 11 gången så sitter han i sängen så böjer jag mig ner för att ta upp hans napp. Så säger jag nu får du sova. Nee säger han och skaka på huvudet. haha kunde inte hålla mig för skratt. Tror ju inte riktigt han fattade, men det var så kul att han sa nee. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Lovis slänger oxå iväg sina nappar...därför har jag numera ca 15 st i hennes säng...:)

Svar: Haha har testat att ge han en drös men efter en stund om han är på det humöret så ligger alla på golvet. Nu de sista dagarna har han vart jätte duktig. Men vem vet. Ska du vara mammaledig nu i sommar?
Zandra Örneling

2013-05-24 @ 22:18:51

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0