Man ska aldrig säga något

Efter jag skrev så skrek han. Efter en timme somnade han om igen sov i 20 min sen gallskrek han hysteriskt. Inget hjälpte. Kunde inte ens ge han alvedon (flyttande) för han vägrade. Då är det tur man har världens bästa mamma/mormor i närheten som kom över snabbt och vi hjälptes åt att ge han alvedon jag fick äta lite. Och nu sitter han lugn i soffan.
Vi misstänker öroninflammation. Då han skriker när man trycker där bakom öronen. Men man vet aldrig. Hoppas på att det var något annat.
Får sen om han somnar om snart och hoppas han sover hela natten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Boka tid hos VC om ni misstänker öroninflammation, är det så att hans trumhinna spruckit så behöver han penicillin...de ger dock inte penicillin för bara öroninflammation på barn, vilket är jäkligt märkligt då man vet själv hur ONT det gör...hoppas han kryar på sig...:)

2013-06-05 @ 08:25:32
Postat av: Natta

Det var jag som skrev föregående inlägg men glömde skriva mitt namn...:)

2013-06-05 @ 08:26:48

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0