Knasboll

I dag har vi vart och hälsat på älskade farmor. Försöker att besöka henne så ofta jag kan. Lilla älskade farmor!

Fick mig 3 timmars vila mitt på dagen! Gud vad skönt det var. Sen var jag och Milo redo att gå till lekparken för att göra av med lite energi och gunga så klart.

Har ätit massa jordgubbar och kollat på tv. Har funderingar på att åka ner till Halmstad i morgon. Det ska bli fint väder onsdag och torsdag så skulle vara skönt att mysa i det fina vädret. Sen på torsdag kommer Karin och Maximilian å vad jag längtar!
Ska fira midsommar med dessa två hjärtan. M stannar hemma. Han bryr sig inte om att fira midsommar. Så han ska umgås med Kerim.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0