Viktigt möte

I morgon ska jag på ett möte. Jag är så nervös inför det. Men det blir nog bra! Helst hade jag ju behövt somna tid då jag ska vara där tidigt, men det går ju inte.

I går innan jag somnade fick jag för mig att jag hörde någon gick in i lägenheten. Kunde jag ju inte somna för det! Haha!

Annars en lugn dag. Var på banken och pratade lite ekonomi!
Längtar till helgen! Lyckas alltid somna bättre när M är hemma nu. Har nog vant mig vid det. Men i dag sover plutten jämte mamma! Mysunge vad jag älskar dig!

Leker i sitt "rum"


Kommentarer
Postat av: therese

iiii hjärtat maila mig sen och berätta hur det gick.. håller varje tumme <3

2013-01-10 @ 07:55:28
URL: http://thereese362.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0