Tjat om sömn!

Visst här blir det tjöt om sömn är det inte Milos så är det min. Vilket roligt liv jag har!

Trodde jag skulle somna fort i dag, då jag somnade sent i natt och mått lite dåligt i dag. Men här ligger jag än och kan inte somna! Vet ju varför. Har så mycket att tänka på just. Jag längtar tills allt lugnar ner sig. Det är nog 10 saker som ska ske i vår både bra och mindre bra saker. Jag hoppas allt löst till hösten!

Skola på fredag! Information som jag måste gå på. Sen vet jag inte vilken dag jag börjar skolan. Har 2 praktiker jag måste göra. Men vi har fortfarande inte hört något om dagis än. Så första praktiken kan jag inte göra. Har jag otur kommer en annan sak ske runt den andra praktik perioden också. Då vet jag inte vad jag ska göra. Kan inte allt bara klaffa lika bra som en pusselbit? Jag kan inte planera något! Förhoppningsvis vet jag lite mer till helgen!

Å Milo ligger och snarkar! Jag vill bara väcka han och goda med han!
Ibland så duger inte nappen då tar vi tån i stället!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ibland när det är fullt på förskolor kan man börja med dagmamma om det finns och sedan byta till förskolan när man har kommit in! Så gjorde min syster med hennes son. Kan vara en lösning om det finns :)

Svar: Ska ringa i morgon och kolla med dom :)
Zandra Örneling

2013-01-09 @ 20:54:49

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0