Sjuk

Så var man sjuk igen. Förkyld och hostig. Även Milo hostar! När ska vi bli helt friska? Ska bli spännande och se hur mycket han har gått upp på tisdag då det är dags för BVC.

I går var våra fina vänner Sofie och Suleyman med barn här. Hade trevligt som vanligt!
Köpte även en expedit hylla på facebook med 4 fack för en billig peng. I dag var jag på Ikea och hittade en lika dan på fynd för halva priset. Så nu har Milo fått 2 hyllor i hans hörna och jag har börjat fixa där inne äntligen! Så nu får vi ordning på alla hans leksaker!

I morgon är det äntligen måndag och många program börjar så man äntligen har något att titta på!


Kommentarer
Postat av: therese

Dom är så smarta att ha i ett barn rum :) iv har två i grabbarnas rum perfekt förvaring med fyra svarta boxar. skulle dock behövt 4 till haha !! Puss

Svar: Ja, jag blev så glad att jag fick dom 2 för mer än halva priset! Ska få 2 svarta lådor till av min syster. Än så länge har han inte överdrivet med leksaker. Men det blir mer och mer :) puss
Zandra Örneling

2013-01-07 @ 10:01:07
URL: http://thereese362.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad fint!! Måste komma snart, har ju inte sätt nya lägis än!!:)) pusss

Svar: Ja det måste du verkligen göra mitt hjärtegull! puss
Zandra Örneling

2013-01-07 @ 15:50:09
URL: http://annisen2.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0