Fusk

I dag bestämde jag mig för att ha en fusk dag. Även om det inte var så mycket fusk. Åt ju ändå bra frukost och lunch. På kalaset drack jag cola light första på 2 veckor och den smakade inte alls som den har gjort! Så bra! Så nu behöver jag inte dricka det något mer. Förrätt var röd linssoppa, huvudrätt var det arbugine...Kebab med ris (Kan inte stava till det) men tog inget ris. Det värsta var väl efterrätten glass med kardif. Men ibland får man unna sig lite. Hade jag haft löpband hemma eller gymkort hade jag nog tränat extra hårt. För lite dåligt samvete har jag. Men det busar vi bort i morgon!

Då åker vi till monkey town med S&S och barnen!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0