Dagens mat

Jag fortsätter väl med att berätta vad jag har ätit! Får se om det blir en vana eller inte!

Började med frukost och det blev havregrynsgröt med mjölk i dag.
Till "fika" keso med banan och nötter.
Lunchen blev sallad med grillad kyckling.
Mellanmål blev endast ett äpple.
Middagen blev en riktigt god köttfärs och champinjon gratäng och sallad.
På kväll kvisten fixade hade lite melon och banan!
Mer än 2 liter vatten har även intagits.

3 dagar utan socker och cola light! Jag är stolt över mig själv! Speciellt när M åt en bulle till fikat men jag tog en kaffe.

Nästa vecka börjar jag med träningen. Promenad minst varannan dag i alla fall!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0