Alanya

Varje år runt april så kommer saknade till denna underbara stad. Saknaden är alltid störst då. 
Då åker det flesta ner till Alanya för att stanna där hela säsongen. Säsongen börjar även då. Men just nu är saknade väldigt stor. Jag har haft tankar på att jag vill flytta ner. Men jag vet att jag aldrig skulle klara av att bo där på heltid även om det lockas. Jag hoppas så att vi köper lägenhet där så vi kan vara där ibland. 
Och jag hoppas absolut att vi ta en vecka semester där!
Det blåa havet
Att få sola och bada utan att frysa! 
Testa nya saker
Få njuta av kaffet i solen. Och ligga vid poolen 
Underbara Alanya
Pause vårt underbara café 
Jordgubbar i massor 
En drink i hamnen 
Mysa med min man! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0