2013

Så var det äntligen ett nytt år! Det är inte mycket som kan slå den stora händelsen förra året då min älskade son föddes. Trots det var mitt 2012 bra år. Men 2013 kommer att bli så mycket bättre. Det kommer ske en stor förändring om ett tag! Jag kommer få uppleva men sons första födelsedag! Min sambos 30 års dag! Jag kommer få se hur min son utvecklas, se när han börjar på dagis och skaffar vänner! Jag hoppas på en resa till Turkiet. Att M tar körkort så jag slipper köra runt hela tiden! Jag vill göra massa små mysiga saker med min familj! Jag har ingen löften! Inget att jag ska gå ner i vikt, börja nytt liv, eller liknande. Nej för man börjar ju nytt liv varje måndag ändå! Jag har lovat mig själv att bara bry sig om dom som inte tar min energi! Att se till att min son får det bästa av allt! Det är vad jag ska kämpa för i år! Hoppas ni alla hade en bra Nyårsafton och att ni alla får en bra första dag på året! Listan för detta året är gjord och dyker upp om ett år! Ska bli kul om allt kommer att ske!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0