1 års kalas och namngivning

Vi ska ju kombinera dessa. Det var ju lite rörigt förra året och lite smått kaos. Så vi hade ingen namngivning. Så vi tänkte slå ihop det nu med hans födelsedag! Så det blir ett stort kalas för min prins. Vi ska ha det helgen innan han fyller. Dumt datum dagarna innan lön. Så det gäller att börja planera nu! Och handla när det är extra pris på det vi ska ha.

Har fixat korten vi ska ha på våra inbjudningskort! Så ska jag och mamma scrapa lite! Dags att skicka ut dom! Sen har jag köpt lite annat smått vi ska ha på kalaset! Även lite extra pris på maten vi ska ha! Sen har jag kommit på en annan bra sak vi ska göra.. Å vad jag längtar efter denna dag! Hans första födelsedag kommer bli grym!
45 gäster ska bjudas så inget litet! Och jag måste hålla tal! Shit va nervöst!

Vet inte om jag ska dela med mig om allt än eller om ni får se allt efteråt?
 
Har ni förslag! Eller vill berätta om er namngicning gör gärna det! 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0