Mitt nya liv

Det går fortfarande bra med mitt nya liv. Sen jag började så har jag gått ner 4 kilo. Och då är det bara kosten som jag har ändrat. Jag har slutat att äta kolhydrater nästan helt ingen onyttigt och ingen cola light. Jag gör inte lchf då jag inte tror det är bra med så mycket fett man ska få i sig. Gör inte GI heller utan bara vad jag själv vill.

Även att jag inte skriver vad jag äter varje dag så äter jag fortfarande bra mat.
I måndags när jag och Mea åt på liban deli brukar jag alltid ta pommes till men nej då denna gång fick jag sallad till i stället då man får välja mellan pommes bulgur och couscous, snällt av personalen att jag fick ta sallad.
I dag åt jag stekt vitkål till vår köttfärslimpa.
Galet söt sugen var jag nu i kväll. Tur jag inte hade något hemma. Så det blev en al à Maria.

Så jag sköter mig. Lite up date om hur det går!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad duktig du är! Fortsätt så! Håll motivationen uppe!! Det är ju oftast det svåraste. Kram

Svar: Tack :) Ja det är svårt ibland. Men ska banne mig klara detta :) Kram
Zandra Örneling

2013-02-07 @ 05:42:53
URL: http://xbecka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0