Min prins

För 1 år sedan log han på mitt bröst. Jag kunde inte slita mina ögon ifrån han! Det var kärlek vid första ögonkastet. Från den stunden förstod jag vad kärlek till sitt barn betydde.
Kärleken till sitt barn är så stort! Sen du kom har inget vart sig likt, alla dagar är olika. Jag längtar efter att vakna varje gång jag ska sova för att få vara med om en ny dag med dig!
De bästa som finns är att få se dig utvecklas, från att vara en lite söt fågelunge som låg still till den sötaste spralligast killen du har blivit.
När du är ledsen är blir jag ledsen, när du skrattar då skrattar jag. Ditt leende gör mig så värm i hjärtat. Du är riktigt busig och har kommit på en massa hyss, du är verkligen en  fisk, du älskar att bada och plaska.
När du tittar på mig och säger Mamma så smälter jag, att vakna upp hur trött som helt och se dig le blir man lika pigg som att jag hade druckit en kanna kaffe.
Du är mitt allt.
Jag älskar dig mer än du någonsin kan förstå!
Du är det finaste som finns!
 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0