Första födelsedagen

I går fyllde vår prins 1 år. Jag minns det jag minns från den dagen som det vari går. Har ju några minnesluckor från förlossningen. Började dagen med att gå och köpa en tårta. Sen tog jag paketen och sjöng för han, även Baba sjöng när han vaknade av min fina sång röst. Milo slet upp sina paket och sken upp som en sol. Efter så åt vi frukost och sen lite tårta!
Sen var det dags för mig att åka till praktiken. Min första praktikdag var 11-20 så hela Milos födelsedag jobbade jag. Det var lite ledsamt. Men som tur är fattar han ju inte det, bara jag som mådde dåligt av det. Gillar min praktikplats än så länge så 5 veckor kommer nog gå fort. Vid 19 satt personalen och pratade och jag frågade vad kl var. 19:00 sa en. Då var det 4 minuter tills han föddes så mina tankar var med honom. Ojoj vilken häftig upplevelse.
Men Milo hade det kanon bra med morbror som först var barnvakt och sedan mormor och morfar.

I dag var det praktik också och man lär sig massa nytt.
M har jobbat extra massa denna veckan. Det är ju bra nu när han ska ta körkort. Hans kompis ska även börja jobba på posten. M fixade in han, kul att det går så bra för han.

Nu ska jag sov, M jobbar över 3 timmar och jag är galet trött. Ont i ögat har jag det skaver och är rött.
I morgon är jag ledig men ska på massa andra möten!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Stort grattis till Milo! Så söt!

Svar: Tack <3
Zandra Örneling

2013-03-01 @ 05:49:17
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Louise i Turkiet

Åh han är sånt charmtroll. Man blir glad varje gång man ser en bild på honom.

Kram

Svar: Men åå vad snäll du är! Tack! Kan garantera dig att er lilla skatt kommer vara massa söt också. En svurk kan charma alla :) Kram
Zandra Örneling

2013-03-08 @ 18:41:11
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0