En lång power nap

Milo ville verkligen jäklas i dag. Efter att ha sovit dåligt och var jätte trött trodde jag att jag bara kunde lägga ner han när han skulle sova middag. Fel hade jag!
Han låg och pratade och skrek. Väckte självklart baba. Efter en stund la jag han i vår säng och lät han somna på min arm medan jag klappade han bakom örat (han njuter fullt av det) så somnade han det värsta var att jag somnade jag med! Så en power nap blev 3 timmar. Sov från 1 till kvart i 4. Helt bongo i huvudet var jag!

Milo sover i babas säng då han sover skit nu när tanden är dum. Bara att räkna med en fot i ryggen, eller att han drar mig i håret. Men i bland ligger han och klappar mig.


Kommentarer
Postat av: Dijana

Ohh stackars liten.. Milo var också jätte jobbig när han övre framtänder skulle ut. :(( Smörj på med någon bedövningssalva om du har..

Svar: Ja vi har en från Turkiet som är perfekt! Hur många tänder har din Milo???
Zandra Örneling

2013-02-01 @ 12:59:29

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0