nog

nej nu tycker jag allt det får vara nog med sjukstuga. i morgon har Milo vart sjuk i en hel vecka. och än verkar han inte bli frisk. Men i dag hade han ingen feber så vi var ute och gick en stund i dag.
hostan är hemskt och självklart mest på kvällarna och nätterna.
själv har jag också blivit förkyld och lider även av pollen allergi! nej nu får det vara slut på detta.

jobbat lite i dag. har saknat de boende lite så det var kul att få komma dit och mysa lite med dem.

sen bokades en helg i norrköping med brudarna. denna gång utan Milo. oj hur ska jag klara mig utan Milo? jag behöver komma iväg själv men det kommer bli tufft. ja jag är fjantig och det trodde jag inte att jag skulle vara. men det kommer bli galet kul och lite skönt att bara få vara Zandra. sen kommer det bli mega mysigt att få träffa prinsen, och M lite med ;)

Kommentarer
Postat av: Maria K

Stanna till i Linköping och säg hej till miiiiig!!

Svar: Det hade jag verkligen så gärna gjort! Men denna gång blir det buss. Kan bero lite på hur jag praktisera så kanske jag kan ta en tidig buss för att hälsa på dej och sedan vidare till Norrköping när Tina slutar. Kan höra av mig så fort jag vet <3
Zandra Örneling

2013-04-18 @ 07:48:29

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0