Mammig

I går när jag lämnade Milo på dagis så var det första gången han grät när jag lämnat han. Men det hade gått bra sen sa de. Men det gör lite ont att lämna han gråtandes.

På kvällen var vi hos mamma/mormor för att mysa. Att hjälpa mormor i köket gick kanon. Men sen när vi skulle sätta oss och titta på tv så var det inte okej att sitta i mormors knä. Han var helt hysterisk och skulle bara vara hos mamma. Det är inte likt han alls.

Även i dag när jag lämnade han så ville han bara komma till mig och grät! Men jag tror även att det går bra i dag med. Skönt att det är pappa som lämnar han nu när praktiken börjar. Så jag får göra det roliga hämta han!

Min lilla prins har blivit så mammig. Det är bara jag som duger. Jag hoppas alla dessa faser han är inne i nu försvinner snart!

Men sov morgon fick vi! Han vaknade vid 6 åt välling och somnade om till halv 9.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0