Sover

Det som är så underbart är när man hör sin son skrika för att han har drömt något, vill ha nappen, åkt ner i sängen eller har lyckats vända på sig och man tror han skriker för att han vill gå upp. Så kollar man på kl och ser att den bara är ett. Jag får sova i flera timmar till. Älskar den känslan.

Min son är äntligen tillbaka i sina sov rutiner. Han somnar ofta efter ett tag i sin egna säng själv utan att vi behöver sitta i rummet. Han sover hela natten bara skriker till någon gång på natten men inte ofta och han vaknar runt 7-8 på morgonen.

I dag sov han även 3 timmar på eftermiddagen och jag lyckades plugga en hel del! Tack min älskade son.

Nu ligger han i son säng och han andas så tungt att man kan tro det ligger en man i rummet.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0