Slutprovet

Så var det färdigt! Nu väntar jag bara på att få i alla fall ett G eller E eller vad det nu heter. Allt har ju bytts ut. Men det kändes ändå ok.

Det firade jag med att beställa en IPhone 5. Den bör komma till nästa fredag. Vi får väl se! M håller tummarna också för då får han min 4 så länge innan hans går ut och han kan köpa en 5 också.

Annars då jo en lugn och mysig regn dag. Va hemma hos mamma en stund efter provet. Min fina systerson är ju där, mamma är barnvakt så myst med han. Va upp en sväng hos Lisa. Så underbart att hon bor över mamma och pappa. Bara springa upp en stund. Hur bra som helst. Vill att dom ska bli färdiga med allt så hon har mer tid för oss.

Även gjort en sats biff stroganoff till Milo. Tog med rus det ångrar jag. Äter ju upp hela såsen och blir torrt. Men det löser vi. Nu har han mat för minst 2-3 månader i frysen typ. Kanske mer 2 månader än 3.

Milo mår fortfarande inte hundra och han hostar som bara den. Och medicinerna gör han lite extra trött. När ska min fina plutt bli frisk?
I morse låg han på tvären. Kudden på ena sidan och örngottet på andra och låg på täcket. Vad han gör på nätterna det är en gåta!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0