Mys söndag

Började med att Milo tog sovmorgon men jag kunde dock inte sova för det. Alltid är det något. Men fick chansen att ligga var i sängen en stund.

När han väl hade vaknat så gick Jag, Milo, mormor, morfar och kusinen och matade fåglarna och tog en mysig söndagspromenad. Milo somnade gott när vi var på väg hem. Så jag fick chansen att göra en god frukost/lunch till mig och M.

Sen har vi även träffat Li och hennes pojkvän som precis har kommit till Sverige. Jätte trevliga båda 2. Och Milo skärmade in sig som vanligt.

Slutade med en skrikande kväll. Milo var så gnällig och vägrade somna. När han till slut somnade ja då vaknade han efter 10 min och skrek ännu högre gick knappt trösta han. Men till slut domnade han om och nu ligger han och snarkar.

Så en mysig söndag har vi haft så som det ska vara på söndagar.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0