Hemsk natt

Usch vilken natt det har varit. Milo är förkyld igen. Han vaknade vid halv 1 och bara skrek, värken välling, sockervatten, nässpray, näsfrida eller något annat funkade. Han fick komma till våran säng men inte ens det hjälpte. Han skrek nog i ca 2 timmar utan att jag kunde trösta han. Till slut somnade han. Men sov ryckigt och hade mardrömmar han vände på sig och låg nästan på mig. Han vaknade igen vid halv 6 samma sak där han skrek och inget hjälpte. Han fick välling efter ett tag och somnade om vid 7. Sen vaknade vi vid halv 11.
Hans humör är inte på topp. Han åt lite kiwi och sedan somnade han om nu vid 12. Han mår inte alls bra min plutt. Han har ju precis blivit frisk från sin andra förkylning..

Så hans mamma är mer eller mindre inte vaken i dag. Känner mig som en zombi!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0