Går inget bra

Det är mycket som inte riktigt gå bra just nu!
Det där med plugg går inget vidare känner jag.. Känner att jag inte fattar mycket och då blir jag ointresserad.
Sen har vi promenaderna som har hamnat på is då jag känner mig stressad med plugget!
Även det där med det nya livet känns som det har hamnat lite på is.
Kan det bero på hösten?
Egentligen inte för det har ju inte vart så höstigt.

Fast i dag har det vart en riktig höst dag och jag har tryckt det vart så mysigt. Sitter hemma med massa tända ljus och myser! Men det får gärna vara lite fint väder några dagar till!

Annars i dag har jag vart super mamma/moster haft hand om både Milo och Leon. Som båda var kinkiga och trött. Skulle båda matas, byta blöja och sövas. Stod ute och körde på båda vagnarna och båda somnade..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0