Beroende

Jag har lärt mig att inte vara beroende av min sambo. Jag tycker det är bra att inte vara det. Att man alltid måste umgås följer med varandra på allt. Att inte kunna sova utan han eller att inte kunna göra saker själv. För mig är det viktigt att vara Zandra.
Vårt förhållande är nog precis så jag vill ha det. Och tvärt emot vad många tror om "turkar" Många har många förutfattade meningar!
Men han hjälper till med mycket och även om han inte var bra på att laga mat och tvätta innan så är det något han har lärt sig! Han är väldigt ordningsam och städar gärna. Han hjälper mig med Milo. (Men han är som andra killar också) Lättast att ge Milo till mig när han inte vet varför han gråter. Han skulle aldrig säga åt mig att sluta umgås med någon vän som han inte tycker om. Han har inte något som helst kontrollbehov att ha koll på mig. Hur han än var förr innan han träffade mig så är han tvärt emot det nu. Jag vet att han älskar mig och gör allt för mig och vår son.
Sen kan jag ärligt säga att vårt förhållande är inte som en dans på rosor. Men vems förhållande är det?

 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0