Adelövs marknad

I dag åkte jag, Milo, syster och Leon på en utflykt till adelövs marknade. Fint väder var det som vanligt när denna marknaden är. Köpte en mössa med Milo på och en present till M ett par kalsonger med texten "Zandras leksak" han blev allt lite generad.

Sedan var jag på specialmödravården pga det som hände under förlossningen. M var hemma med Milo så hade en stund för mig själv. Läkaren sa att jag ser så lycklig ut och speciellt när jag pratade om Milo. Ja han är mitt lyckopiller. Sen fick jag lite ensam tid hemma också då dem var ute och gick.

Snart en månad kvar tills jag fyller år jag önskar mig 2 fina plädar, pengar till sko och present kort på Gina tricot måste för nya mig lite. Även presentkort hos Pillan hade vart bra!


Kommentarer
Postat av: Natta

Åh vilken fin mössa...fanns alla namn? :)

Svar: Dem skrev namnet medan man väntade :)tack
Zandra Örneling

2012-09-07 @ 13:15:56
Postat av: Natta

Fan att jag inte åkte dit...rätt svårt att hitta en mössa som det står Lovis på...:)

Svar: Ja Milo med. Men finns ju hemsidor som gör sådana mössor också. Inga vanliga namn vi valt helt enkelt ;)
Zandra Örneling

2012-09-07 @ 21:27:11
Postat av: Natta

Ja, finns ju som du säger många som syr på beställning...får kontakta någon av dom.Men den såg lite tjockare ut den mössan du köpte? De som syr syr ju oftast i jerseytyg och det kan jag tycka bli lite tunt nu till hösten...:)

Svar: Ja jag vet.. Har nog heller ingen som har lite tjockare mössor. Men om jag hittar så säger jag till :)
Zandra Örneling

2012-09-08 @ 08:12:57
Postat av: Sofia

Vad lika kusinerna är!! =) Jätte fina båda två <3

2012-09-10 @ 13:59:33

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0