Hets dag!

Känns som jag stressar varje dag. Fast det gör jag inte.
I dag var jag först på morgonen i väg på ett litet möte!
Sen hem matade Milo som sedan somnade för tupplur. Gick bort med han till min bror som skulle ha han så länge medan jag och M åkte i väg och lämnade och fixade loppisbordet inför helgen. Så skönt att få göra det i lugn och ro. Sen hem hämta Milo och gå hem. Fixa lite här hemma. Kommer på att jag glömt äta lunch. Men då var kl 4 och Marcus skulle komma på middag vid halv 6. Började givetvis få magkatarr när vi började äta. Men gick som tur var över.
Sedan gick M och tränade jag och Marcus badade vilddjuret. Han är galen i vattnet men kul har han. Sen mös Milo hos morbror och jag fixade efter maten.
Sen vid sju fick jag äntligen sätta mig.
Min dag i hel het för den som ville veta ;)
Nu ska jag försöka sova. Är trött men har så svårt att somna på nätterna!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0