Effektiv

Oj vad effektiv jag vart i dag.. Har lagat mat till Milo så nu har han typ hur mycket pasta och köttfärssås som helst. Gjorde lite fel så blev en hel del. Håller på att tvätt så vi inte har någon tvätt hängandes i lägenheten till helgen då det är kalas dags.
Försökt plugga men fattar typ 0. Diskat ett x antal gånger. Vill ha diskmaskin nu. Men vi får nog vänta lite till på den. Skulle ju fått en i födelsedagspresent men vi väljer att göra något annat. Vi får se hur det blir. Badat Milo som inte har vart sitt rätt jag i dag. Spytt mer än vanligt, väldigt ledsen och skrikig. Vill helst bara sitta i knät. Vet inte alls vad det har vart med plutten i dag!
Avslutade med dagen med att plugga lite till. Hoppas jag får mer gjort i morgon! Måste nämligen ligga i med pluggandet just nu då det händer saker snart.
Väntar på att kunna få skölja av mina fötter kör en baby foot igen. Och denna gången ska jag vara duktigare på att sköta dom efter dom har blivit fina! Sen blir det sängen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0