Dåligt på denna fronten

Det har vill inte riktigt varit meningen att det skulle bli lite dött här inne. Jag tänker inte be om ursäkt heller för jag har ingen jag har lovat att blogga varje dag. Jag har verkligen haft fullt upp. Pluggat massa till Naturkunskapsprovet som var grymt svårt. Jag hoppas jag slipper göra om det. Men jag tror jag måste. HUr kan man göra så svåra prov när man bara har 2 veckor på sig att läsa. Nu kör vi Svenska B lite lugnare kurs det är en 100 poängs kurs så den är på 5 veckor.

Sen var småbarnsmamman ute på lite äventyr i går. Var på after work och lite öl drickande i går. Tror det var 1,5 år sedan jag var ute på "krogen" Men det var mycket trevligt. Och pojkarna i mitt liv hade haft en mysig kväll. De var nästan själva hela dagen i går. Jag blir så varm när jag ser dem tillsammans.

I dag har Milo hängt med mormor på stan då jag och M har fixat och donat inför nästa helg då vi ska stå på loppis. Alltså vad är det som säljs på loppis? Vi har så mycket blandat. Och jag tycker det är så svårt att sätta priser för jag vet inte om jag tar för lite. Tar jag för mycket kan man ju bara sänka priset. Jaja säljer vi allt får vi mer än 8000 kr. Det kommer vi ju inte göra men en 1000 lapp får vi nog allt ihop! Sen har jag fixat och donat med andra små saker. Så det var riktigt skönt att sätta sig ner i soffan!

Milo har börjat kolla på teletubbies på datorn nu och han satt helt stil. Han tyckte det var så spännande....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har stått på loppis nu två gånger på kort tid. Första gången sålde barnkläder bäst medans andra gången sålde jag typ inga barnkläder. Så det är väldigt olika. Jag sålde allt billigt, mycket för 10 kr men då kom folk ändå och prutade på det och skulle bara betala 5 kr.. Tröttsamt. Lycka till med försäljningen:)

Svar: Ja jag tänkte faktiskt fråga dig :) Vi har inga barnkläder alls, massa filmer och böcker. Vuxna kläder och små saker. Hoppas jag slipper släpa med mig allt hem igen. Hur gjorde du med växel? Hur fixade du så du hade växel? Har också typ 5 kr 10 kr någon jacka för 150 tror jag är det som kostar mest.
Zandra Örneling

2012-10-21 @ 21:57:49
Postat av: Hanna

Jag växlade 200 kr till femmor och tior. 100 kr åt gången på olika ställen. Låter som bra grejer att sälja! Hippas det går/gick bra på loppisen;) /Hanna

2012-10-27 @ 12:56:15

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0