Adana

Nu har alla bitar fallit på plats och i morse bokade vi en resa till ADANA! Vi ska äntligen hälsa på M föräldrar. Verken jag eller Milo har träffat dem. Jag och M har varit tillsammans i 3,5 år och nej jag har inte träffat dem än. Många saker som har satt stop för det. Men nu nu är det dags! Jag är så glad. M är så glad. Och jag längtar tills i kväll när vi ska ringa och berätta för dem. De kommer bli så glada. Vi åker den 29 November till den 12 December. Visst kommer det inte vara varmt där. Men det kommer vara värmare där än vad det är här. Och vissa solstrålar ska vi nog få i vårt ansikte. Mycket ska hinnas göra och ses där. 
Måste fixa pass till mig och Milo. Köpa presenter till allihop. Funderar på om vi ska köpa en begagnad vagn, så vi slipper ta med våran dit. 
49 dagar kvar och vi vill åka nu!

Kommentarer
Postat av: Natta

Gud så kul och spännande! Dessutom är Turkish Airlines ett skitbra bolag att åka med!! :)

Svar: Ja det ska bli jätte kul och spännande och NERVÖST ;) Å vad bra :) har aldrig åkt med dom innan är nervös hur det ska gå med Milo!
Zandra Örneling

2012-10-11 @ 18:49:42
Postat av: Lina

Nej va roligt!!! Förstår att du längtar!!!

Svar: Ja och nervös.. :)
Zandra Örneling

2012-10-12 @ 08:54:03
URL: http://maxedius.blogg.se
Postat av: Natta

Det kommer att gå jättebra, se till att ha med lite saker att underhålla honom med, typ leksaker. Nässpray för öronens skull och ska han äta på flyget så tänk på att det tar lång tid för dom att värma maten, de har ju ingen micro så de värmer ju barnmaten i deras värmeskåp och det tar sin lilla tid...:) Petsonalen på turkish är supertrevliga och flygen håller hög standard...åkte med dom till Thailand och det var det bästa bolag jag åkt med!

Svar: Tack för alla tips. Ska skriva ner alla tips jag får runt om.. Bra att veta med barnmaten. Vi åker kvart i 1 på dagen så han hinner äta lunch. Men sen är det ju kvällsmaten och vällingen. måste kolla hur länge vi får vänta i Istanbul. Ja saker ska vi absolut ta med. Ska kolla om vi kan boka sittplats längst fram så han kan sitta på golvet och leka.
Zandra Örneling

2012-10-13 @ 10:41:57

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0