Stressssssss

I dag har vi haft en kinkig kille här hemma. Han vägrade ju sova middag också. Sov 30 min. Så han var övertrött. Så när han väl somnade då njöt jag. Gillar inte dessa dagar. Frågade mamma om jag fick skicka honom till henne då hon skulle ha syjunta eftersom att han är så social så hade han nog blivit på bra humör.

Jag känner mig så stressad. Hinner verkligen inte med allt. Måste plugga men har ingen ro till det. Vi stod ju på loppis för 2 veckor sedan och det vi inte fick sålt där håller jag på att sälja på tradera och på Facebook så har fullt upp att möta upp folk och att fixa tradera paket. Men efter helgen är det nog lugnt då är det inte mycket kvar.
Då måste jag verkligen börja med rapporten och bild spelat och talet till slut provet i svenska. Usch ska bli filmad. Gillas inte. Sen är det matte är redan galet nervös inför matten.

Så här gör Milo när Baba tjötar för mycket!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0