Nästan feberfri

I dag var Milo nästan helt feberfri. Så i dag körde vi utan Alvedon. Vill inte proppa i han för mycket sådant. Men vi hade en inne dag så han verkligen blir frisk. Vet ej vad han hade nu i kväll.
Men han har vaknat och gråtit lite och sedan somnat om och han låter lite täppt. Så det hoppas vi inte på att det ska komma en förkylning med.
När vi kommer hem ska vi till doktorn för uppföljning av hans andning. Då ska dom få kolla grundligt. Min lilla plutt!
I lördags var hemskt han vaknade vid 12 och bara grät och skrek som en stucken gris. Ringer mamma för inget hjälper. Hon säger jag får ringa akuten. Ringer dit nej då har dom mycket att göra så får ringa tillbaka om en stund. Han skrek bara mer och mer. Efter en kvart kom jag fram då fick jag gå till ett annat rum för att höra. Vi fick order att ge en till Alvedon och välling. Blev det inte bättre skulle vi ringa. Han fick lägga sig mellan oss och där somnade han om och sov hela natten. Men kan förstå att han var trött som hade skrikit så i 2 timmar.

I natt är det sista natten för M sen har han semester. Gud vad han har längtat efter det. Första gången han har en betald semester i hela sitt liv. Det är han så värd!


Kommentarer
Postat av: Rebecka i Alanya

Det måste vara en otrolig känsla för din M att ha betald semester och att han fick jobb så pass snabbt! Jag hoppas verkligen att det kommer gå smidigt för oss också när Burak kommer hit. Man är så rädd att han ska fastna i det "arbetslösa livet" och tycka allt är tråkigt. Jag vet att han inte ger upp men det är ju inte som Turkiet där man bara kan gå och jobba någonstans...

Svar: Ja han har kämpat för att komma dit han är i dag. Velat bevis för många att han inte är en sådan som kommer hit och lever på alla bidrag. Men mest har han velat bevisa för sig själv. Han har verkligen lyckats och jag är så stol över han. Kan man då går det!
Zandra Örneling

2012-11-27 @ 08:03:35
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: maria

Tack min vän. Det ska bli skönt med ett schema så man kan planera sitt liv haha. Hur går det med lillkillen? Hoppas han är fri från sjukdom tills ni ska åka!! Det drar ihop sig:) Resfeber?:)

Svar: Ja det förstår jag. Du är så värd det.. Hoppas du får ett längre vik snart. Det är faktiskt din tur. Ja han mår bra i dag i alla fall. Men allt kan hända på en natt så vem vet ;) han verkar ju ha det bästa immunförsvaret!
Men ingen antibiotika för han där nere i alla fall.
Ja jag har resfeber gånger 1000 så där. Inte börjat packa än hahah!
Tror inte jag förstår att vi ska åka!
Zandra Örneling

2012-11-27 @ 21:47:44
URL: http://marusschka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0