Akuten

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Började i natt då Milo vaknade vid 3 och hostade massa, efter välling, Alvedon och blöjbyte ville han fortfarande inte somna om. M tog han så jag fik sova efter 1,5 timme upp med han. Milo somnade vid 6 i vagnen. Till slut fick han ta till tröskel knepet.

M var bakis så han sov länge. Så jag och Milo åkte och handlade. Han var hängig och inte alls rolig att ha att göra med. Hade tänkt ha en hemma dag.men Sofie och barnen kom på fika. Mys som vanligt. När de hade gott la jag mig i soffan och tänkte här ska jag ligga hela kvällen.

Så blev det inte. Milo började få svårt med sin andning och hostan var hemsk. Så ringde in till akuten och de sa att vi skulle komma in. Milo mår bra just nu. Men har fått remis till VC. Min lilla plutt. Men trotts att han inte mådde bra så charmade han varenda doktor och sjuksköterska. Min lilla charmör! Efter 4 timmar är vi äntligen hemma.

Det var min "lugna" lördag! Hoppas det blir en lugn söndag i stället!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men usch!! Stackars lilla knytet!!! Hoppas han mår bättre och att ni slipper sjukvården på ett tag.. Kramar

Svar: Tack vännen! Kram
Zandra Örneling

2012-11-05 @ 08:48:32
URL: http://maxedius.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0