9 månader

Vi som alltid är tidiga med det mesta har väntat på att växla in pengar. Och ja det skulle vi inte gjort eller det löste ju sig. Men forex i jkpg har inte Lire inne. men har lagt undan på landvetter så där finns det till oss. 
 
Då är det alltså bara 2 dagar kvar. Snart 1 dag kvar innan vi åker. Har inte ens packat. Har bara lagt fram en del kläder och andra saker. Alla presenter vi har köpt. Ska ta tag i det i morgon. Ska göra en massa annat i morgon också. Så dagen går nog fort. Och jag hoppas jag kommer vara trött i morgon så jag kan sova. Ska ju upp vid halv 6 på torsdag! 
Resfeber? ja det är klart jag har. Ett nytt ställe nya människor. Men jag var mer nervös innan för att träffa hans föräldrar än vad jag är nu faktiskt. Vi har ju ändå pratat en del i telefon! Dom kommer ju mest vara intresserad av Milo (Mehmet) som är hans turkiska namn! 
 
I dag för 9 månader sedan kom min älskade prins! För exakt 9 månader kom jag tillbaka från OP och fick hålla om min prins igen! Så älskad från första stund! Det går inte beskriva med ord vad han betyder för mig. Vilken kärlek man har till slitt barn. Ibland när han sover för natten kan jag längta tills han ska vakna på morgonen!
 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0