3 år

M kom till Sverige 14 dec 2009 första gången då hade han vart hos sina föräldrar innan. Efter det har han inte sett sin familj. På 3 år har han inte träffat sin mamma och pappa. Jag klarar mig inte utan mamma i en månad knappt. Så han ser verkligen fram emot det. Helt otroligt vad han står ut mycket för vår skull.

Jag har inte vart i Turkiet sen förra sommaren och trodde inte jag skulle komma dit i år. Men jodå. Ska bli så skönt att få komma "hem" till mitt andra land. Möta alla dessa underbara människor, höra bönutropen jag tycker faktiskt om dom, äta turkiskt, dricka cay. Listan kan göras lång. Mitt älskade Turkiet vad jag har saknat dig!


Kommentarer
Postat av: maria

Åh jag blir tårögd när jag läser det här för jag vet vilket möte som väntar er, kan gissa att det blir många glädjetårar när ni kommer fram! 3 år är lång tid att vara ifrån sin familj, skulle aldrig klara att vara ifrån min egen familj så länge. Väntar med spänning på att få höra allt när ni kommer hem, är typ nervös för din skull! haha! Åh nu fick jag en extrem längtan till min andra familj! Hoppas vi kan åka snart igen. MEN DU, HA NU EN FANTASTISK RESA OCH NJUUUT och ät god mat för mig med :D <3

2012-11-29 @ 14:40:29
URL: http://marusschka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0