Utvecklas

Det är så undertbart väder även i dag. Och jag ser nu inte ut som ett spöke utan mer som ett rödljus. Men hellre det. Har mått så dåligt över att vara så vitt. Inget solarium på hela vintern då jag vart gravid. Så nu ska det passas på att få färg. Och snart ska jag äntligen till frisören om 15 dagar ska jag få mitt hår fixat. Det är nästan ett år sedan jag fixade till det. Så det ska bli så skönt!

Har suttit på balkongen en stor del av dagen och läst en bok. Läste alltid böcker innan. Men så slutade jag för ett par år sedan. Men tänkte se om jag har intresset kvar att läsa böcker. Skönt att ha något att göra när man sitter i solen också. Blir lätt rastlös numera.

Det är verkligen helt otroligt hur mycket min älskade son utvecklas från dag till dag. För några veckor sedan hittade han sina öron och har pillat på dom en massa. Först trodde jag att han hade ont i dom men BVC sa att nej dom såg så fina ut inuti så han har bara hittat att han har något där. Han har ju sedan länge vänt sig från mage till rygg och alltid varit stark i nacken och den blir bara starkare. Han är med i blicken sedan länge och har även pratat länge. Gett en massa leenden och skratt!
Man börjar känna igen hans rutiner nu och han är som sin mamma en kvällsmänniska. Sover gärna på dagarna och vaken på kvällarna. Och det tycker jag han ska få vara så länge han är en lite bebis. Sen ska det ju bli att han är mer vaken på dagarna och somna tidigt på kvällen. Men tycker inte det är någon panik och stress över det. Han är ju bara 2 månader.
Han kan vara väldigt svår flörtad och kollar skumt på personer han inte känner igen! Så sött!
Jag älskar att vakna upp till en ny dag med nya upptäckter varje dag!

Hoppas på en fin och skön dag i morgon med då blir det en promenad med tjejerna Emelie och Jasmine.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så söt är han :) säg till om du vill ha nå boktips :) tycker verkligen du ska läsa Lars keplers om du inte gjort det :)

Puss på er <3

2012-05-01 @ 21:04:33
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du vill att han ska börja sova tidigt på kvällarna så ska du börja vänja han vid det vid ca 3 månaders ålder...kan bli svårare ju äldre han blir..:) Jag började med att lägga min lilla skrutt vid 19 redan när hon var några v...nu är hon 2,5 månad och somnar som en sten mellan 19-20 varje kväll...sover hela natten fram till 06 ca...:)

2012-05-02 @ 09:17:16
Postat av: lisa

han är ju bara sååå söt!

2012-05-04 @ 18:39:53
URL: http://www.lisakall.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0