Shopping

Haft en mysig dag med Sofie. Började med en lång fika på E.H på a6. Sen blev det en sväng på A6 och Ikea. Efter det blev det en billig lunch på Ikea. Och en mjukglass innan vi gick hem.

 

När vi kom så gick jag och M och Milo och gjorde lite ärenden. Gick till Kapphal där jag egentligen är portad. Men jag hade nog kunnat hålla mig. Denna gång var det M som ville shoppa till Milo. Så dessa kläder fick följa med hem. Köpte i 62 och var lite rädd att det skulle vara lagom nu så vi inte skulle kunna ha det så länge. Men nej då. Stort är det fortfarande. Så någon månad kan han nog använda dessa kläder.

Han ska vara fin nu till kusinens första födelsedag!

 


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0