Rensat!

I dag bjöd vi mamma på en mycket god kyckling gryta. Blev riktigt gott faktiskt. Har börjat försöka göra lite mer "maträtter" nu och det är faktiskt roligt.

Sen gick jag och mamma ner och rensade mitt förråd. Slängde en MASSA. Sen gick vi upp men en hel del till mormors vind. Sådant jag hade tänkt att sälja på loppis. En massa cd skivor, filmer, böcker, kläder, skor, väskor, prydnadssaker you name it! Vet inte alls om jag kommer sälja något. Men tänkte ta allt från 5 till 10 kr för allt. Och resten skänker jag. Så får vi se. Skulle jag sälja allt hade jag nog fått ihop över 5000 för jag skojar inte det är massor.
Någon van loppis människa som läser min blogg som vet vad som brukar gå på loppis? Vad som säljs mest.

I natt sov herr Milo hela natten igen. Å låt det bli en vana. Men i natt är det jag som får ta hand om han så då blir det säkert nattmat.

Sov så gott!

I morse satt Milo i sin Bumbo på köksbordet när vi åt frukost och han älskade att få vara med!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltså han är ju för söööt!



Vad är det för kycklinggryta? det låter gottis! :)

puss

2012-05-14 @ 07:28:29
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Barnkläder och barnsaker var det mest riv efter när jag stod och sålde. Sålde för 800 sammanlagt. Då sålde jag allt skitbilligt..

2012-05-14 @ 17:12:07

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0