Regn

Visst vill jag att det ska vara sol..
Men lite skönt är det med regnet. Då försvinner ju lite av det där gula fulla pollen!
Än så länge är vi hemma och myser jag och Milo! Vet inte om jag orkar bege mig någonstans i dag. Än så länge är han en snäll pojke och låter pappa sova.
Gud vad skönt det ska bli när vi flyttar! Längtar! Bara 53 dagar kvar!


Han vaknade vid 12 och var hungrig sen sov han till 6 och då fick pappa mata han innan han gick och la sig. Det tycker jag var en bra natt!

Svar till Anonym: Ja vi har testat att ge han nappen. Vi ger den ungefär 20 gånger innan vi går upp för att mata han. Ibland är det som sagt bara nappen han vill ha och somnar om lika fort. Vi försöker ju få han att inte äta på natten. Men klart man ger han om han är hungrig. Han är ju inte ens 3 månader. Det kan fortsätta länge innan han slutar med natt mat!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej...var mest ett tips.

2012-05-09 @ 19:18:43
Postat av: Anna kivrak

Åh vad jag önskar att Alara skulle ta napp.. Men inte det. Hon använder mig som det ist :p haha.

2012-05-09 @ 22:22:37
URL: http://www.nattstad.se/annaselin

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0