Låta bli!

Kollade på min son innan jag skulle gå och lägga mig och jag ville bara ta upp han väcka han och mysa med han. Men det kan jag ju inte. Men jag tog han till våran säng. M sover hos mamma och pappa i morgon då dom är i Halmstad så slipper vi va tysta. Så då tyckte jag att jag och Milo kan mysa i sängen. Jag kan sniffa på han hela natten! Höra hans andetag, lukta på han och bara titta.
Det är helt otroligt hur mycket man kan älska sitt barn. Han är verkligen allt för mig!
Älskar han så mycket!

God natt säger jag och sniffar hans underbara bebis doft samtidigt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det funkar på min iphone fortfarande, har flygläge!:) så även om du skriver ibland så får jag de sen när jag är uppkopplad!:))

2012-05-18 @ 06:32:59
URL: http://Http://annisen2.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0