Insallah

I går hade jag en riktigt trevligt kväll med fina Lisa. Vi var på twin city och käkade. Och det kändes som vi inte träffats på flera år. Hade så mycket att prata om.
När jag kom hem så låg min älskade son och sov så fint. Hade haft en riktig myskväll med baba.
Och M skulle ta och mata Milo i natt.
Jag vaknade halv 6 och kollade på bordet och såg ingen nappflaska där. Kollade om Milo levde för han hade inte ätit på hela natten. Kl 6 vaknade han och ville ha mat. Då hade han ätit kl 21 på kvällen. Å jag hoppas detta håller i sig. Fy va skönt det hade varit. Insallah

I dag började vi dagen kl 9 med att mysa och ta ett bad. Då vi är utslängda i kväll jag och Milo för det är en viktig turkisk match och M har bjudit hem en massa turkiska killar som ska kolla på matchen. Och det är lika bra att inte ars hemma så vi ska till mamma/mormor.
Nu håller vi på och tvätta och väntar på att det ska sluta regna så vi kan gå till Ica maxi


Kommentarer
Postat av: frida

alltså, det är inte klokt så söt han är! :)

2012-05-12 @ 22:56:20
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Mea

Gosefisen! vill bara ta ett bett av honom;)

2012-05-13 @ 20:26:42

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0