Gnällig

I natt och hela dagen har lillturken varit gnällig. Vägrat att sova etter kl 7. Jag var skit trött då när Milo sov då var jag vaken mer eller mindre hela natten, hostat och ont i halsen.
Sen vägrade han sova under nästan hela dagen!
Han somnade så klart fort när vi var ute och gick. Men sen har han inte sovit mycket och vart väldigt sällskaps sjuk. Men han är så söt så det är ok. Nu sover han i alla fall med sin kompis nalle.
Ska också sova nu! M ligger redan och snarkar jämte mig!

Så skönt att vi har veckohandlat, städat och tvättat i dag så resten av helgen kan vi bara njuta!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men sååååå söt! Kunde jag hoppa in i dtorn skulle ag y ner mig med honom ;p

2012-05-05 @ 09:22:44
URL: http://nattstad.se/bumsi89

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0